اخبار

همایش شیرخوارگان حسینی در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران به همراه فرزندان شیرخواره، صبح جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حسینیه سید الشهدا (ع) دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام دانیال شادور سخنران مراسم گفت: دنیا کشتی پر از ظلمت است و نجاتی جز اهل بیت (ع) ندارد. پیامبر اکرم (ص) به امت خود گفت: چیزی جز مودت اهل بیت خود نمی‌خواهم. فرق مودت با محبت در اینجا است که‌، کسی به شخص دیگر می‌گوید تو را دوست دارم؛ اما قدمی در آن رابطه بر نمی‌دارد؛ این را محبت گویند. اما زمانی که برای دوست داشتن اقدامی انجام و قبول زحمتی شود، به مودت تبدیل می‌شود. 
 
وی افزود: تعدادی از افرادی که در کربلا حاضر شدند، در جای خلوت برای نجات اباعبدالله الحسین (ع) دعا و گریه می‌کردند اما در سپاه عمر سعد باقی ماندند. در واقع محبت آنان به هیچ دردی نخورد.
 
شادور در پایان ابراز امیدواری نمود با عمل به معارف اهل بیت (ع)، بتوانیم گامی برای قرار گرفتن در مسیر اولیای الهی برداریم. 
 
گفتنی است، مراسم یاد شده با مداحی کربلایی ایمان عسکری از مداحان اهل بیت (ع)، اجرای گروه سرود و نمایش داستان شهادت حضرت علی اصغر (ع) به‌وسیله‌ی گروه نمایشی سلاله‌ی حسین (ع) و پذیرایی همراه بود.
۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۳
تعداد بازدید : ۳۰
کد خبر : ۲,۲۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید